- 
			Blz. 1
		
			
			Begroting 2020
		
			
	- 
			Blz. 2
		
			
			Begroting 2020
		
	
- 
			Blz. 3
		
			
			Kerntaken
		
			
	- 
			Blz. 4
		
			
			Inleiding en statenvoorstel
		
			
	- 
			Blz. 5
		
			
			Inleiding
		
	
- 
			Blz. 6
		
			
			Krachtige economie
		
	
- 
			Blz. 7
		
			
			Goede bereikbaarheid
		
	
- 
			Blz. 8
		
			
			Hitte, droogte en wateroverlast
		
	
- 
			Blz. 9
		
			
			Energietransitie
		
	
- 
			Blz. 10
		
			
			Aantrekkelijk wonen en ruimte
		
	
- 
			Blz. 11
		
			
			Vitaal landelijk gebied
		
	
- 
			Blz. 12
		
			
			Samenleven in Overijssel
		
	
- 
			Blz. 13
		
			
			Financiën
		
	
- 
			Blz. 14
		
			
			Statenvoorstel
		
	
 
- 
			Blz. 15
		
			
			Kerntaak 1: Ruimtelijke ordening en waterbeheer
		
			
	- 
			Blz. 16
		
			
			Dit is hoe wij denken
		
	
- 
			Blz. 17
		
			
			Overijssel in cijfers
		
	
- 
			Blz. 18
		
			
			Dit is wat wij doen
		
			
	- 
			Blz. 19
		
			
			1.1 Een goede ruimtelijke ordening op en onder de grond
		
			
	- 
			Blz. 20
		
			
			1.1.1 Vastleggen en waarborgen actueel ruimtelijk- en waterbeleid
		
	
- 
			Blz. 21
		
			
			1.1.2 Uitvoering van ons ruimtelijk- en waterbeleid
		
	
- 
			Blz. 22
		
			
			1.1.3 Ontwikkelen en uitvoeren beleid voor de ondergrond
		
	
- 
			Blz. 23
		
			
			1.1.4 Inzetten grondbeleidsinstrumentarium
		
	
- 
			Blz. 24
		
			
			1.1.5 Programma Omgevingswet
		
	
 
- 
			Blz. 25
		
			
			1.2 Schoon en voldoende (drink)water en veilig tegen overstromingen
		
			
	- 
			Blz. 26
		
			
			1.2.1 Bevorderen waterkwaliteit
		
	
- 
			Blz. 27
		
			
			1.2.2 Werken aan voldoende oppervlakte- en grondwater
		
	
- 
			Blz. 28
		
			
			1.2.3 Werken aan voldoende schone drinkwaterbronnen nu en in de toekomst
		
	
- 
			Blz. 29
		
			
			1.2.4 Bescherming tegen overstromingen en wateroverlast
		
	
- 
			Blz. 30
		
			
			1.2.5 Vergunningverlening, toezicht en handhaving water
		
	
- 
			Blz. 31
		
			
			1.2.6 IJsseldelta fase 1
		
	
- 
			Blz. 32
		
			
			1.2.7 IJsseldelta fase 2
		
	
 
- 
			Blz. 33
		
			
			1.3 Woningbouwontwikkelingen die aansluiten bij de regionale vraag
		
			
	- 
			Blz. 34
		
			
			1.3.1 Ontwikkelen en uitvoeren van woonafspraken
		
	
- 
			Blz. 35
		
			
			1.3.2 Toekomstbestendig maken van de woningvoorraad
		
	
 
- 
			Blz. 36
		
			
			1.4 Ruimtelijke ontwikkelingen met meerwaarde voor de omgeving
		
			
	- 
			Blz. 37
		
			
			1.4.1 Werken aan een klimaat adaptieve inrichting in 2050
		
	
- 
			Blz. 38
		
			
			1.4.2 Stimuleren van de ruimtelijke kwaliteit van bebouwd gebied
		
	
- 
			Blz. 39
		
			
			1.4.3 Actieplan Leefbaar Platteland
		
	
 
 
- 
			Blz. 40
		
			
			Financiën
		
	
 
- 
			Blz. 41
		
			
			Kerntaak 2: Milieu en energie
		
			
	- 
			Blz. 42
		
			
			Dit is hoe wij denken
		
	
- 
			Blz. 43
		
			
			Overijssel in cijfers
		
	
- 
			Blz. 44
		
			
			Dit is wat wij doen
		
			
	- 
			Blz. 45
		
			
			2.1 De kwaliteit van bodem, lucht, geluid en milieu(veiligheid) voldoet aan wettelijke eisen
		
			
	- 
			Blz. 46
		
			
			2.1.1 Beleidsontwikkeling en kaderstelling milieu en gezondheid
		
	
- 
			Blz. 47
		
			
			2.1.2 Vergunningverlening, toezicht en handhaving milieu
		
	
- 
			Blz. 48
		
			
			2.1.3 Ondersteunen en (laten) uitvoeren van milieueffectrapportages / duurzaamheidsrapportages (plan MER)
		
	
- 
			Blz. 49
		
			
			2.1.4 Monitoring en evaluatie mileu en gezondheid
		
	
 
- 
			Blz. 50
		
			
			2.2 Milieuproblemen zijn gesaneerd of beheerst
		
			
	- 
			Blz. 51
		
			
			2.2.1 Sanering en beheersing (asbest) verontreinigde bodemlocaties
		
	
- 
			Blz. 52
		
			
			2.2.2 Stimuleren van het verwijderen van asbestdaken
		
	
- 
			Blz. 53
		
			
			2.2.3 Beheer nazorgfonds
		
	
 
- 
			Blz. 54
		
			
			2.3 Een robuust en duurzaam energiesysteem
		
			
	- 
			Blz. 55
		
			
			2.3.1 Stimuleren van energiebesparende maatregelen en de opwekking van hernieuwbare energie
		
	
- 
			Blz. 56
		
			
			2.3.2 Financieren van projecten door Energiefonds Overijssel
		
	
- 
			Blz. 57
		
			
			2.3.3 Realiseren van een betrouwbaar, betaalbaar en duurzaam regionaal energienetwerk (deelneming Enexis)
		
	
 
- 
			Blz. 58
		
			
			2.4 Een duurzaam landelijk gebied
		
			
	- 
			Blz. 59
		
			
			2.4.1 Programma Toekomstgerichte erven
		
	
 
 
- 
			Blz. 60
		
			
			Financiën
		
	
 
- 
			Blz. 61
		
			
			Kerntaak 3: Vitaal platteland
		
			
	- 
			Blz. 62
		
			
			Dit is hoe wij denken
		
	
- 
			Blz. 63
		
			
			Overijssel in cijfers
		
	
- 
			Blz. 64
		
			
			Dit is wat wij doen
		
			
	- 
			Blz. 65
		
			
			3.1 Beschermen: behouden en vergroten van biodiversiteit
		
			
	- 
			Blz. 66
		
			
			3.1.1 Beleidsontwikkeling en kaderstelling natuur en landschap
		
	
- 
			Blz. 67
		
			
			3.1.2 Vergunningverlening, toezicht en handhaving natuur en landschap
		
	
- 
			Blz. 68
		
			
			3.1.3 Opstellen en actualisatie beheerplannen Natura2000
		
	
- 
			Blz. 69
		
			
			3.1.4 Beheer natuurterreinen
		
	
- 
			Blz. 70
		
			
			3.1.5 Beheer natuurwaarden in agrarisch gebied
		
	
- 
			Blz. 71
		
			
			3.1.6 Projecten voor verbeteren biodiversiteit
		
	
- 
			Blz. 72
		
			
			3.1.7 Monitoring en evaluatie natuur en landschap
		
	
 
- 
			Blz. 73
		
			
			3.2 Beleven: een versterkte verbondenheid van mensen met natuur
		
			
	- 
			Blz. 74
		
			
			3.2.1 Beheer landschap
		
	
- 
			Blz. 75
		
			
			3.2.2 Projecten die relatie tussen natuur en mensen bevorderen
		
	
 
- 
			Blz. 76
		
			
			3.3 Benutten: een duurzaam samengaan van mensen met natuur
		
			
	- 
			Blz. 77
		
			
			3.3.1 Aanpak Stikstof
		
	
- 
			Blz. 78
		
			
			3.3.2 Nationale parken
		
	
- 
			Blz. 79
		
			
			3.3.3 Stimuleren natuurinclusief denken en werken
		
	
- 
			Blz. 80
		
			
			3.3.4 Faunabeheer
		
	
 
- 
			Blz. 81
		
			
			3.4 Ontwikkelen: een toekomstbestendig landbouw- en voedselsysteem
		
			
	- 
			Blz. 82
		
			
			3.4.1 Beleidsontwikkeling verduurzaming landbouw
		
	
- 
			Blz. 83
		
			
			3.4.2 Innovatieprogramma Agro&Food
		
	
- 
			Blz. 84
		
			
			3.4.3 Landbouwstructuurversterking
		
	
- 
			Blz. 85
		
			
			3.4.4 Milieu innovatie in de landbouw
		
	
 
- 
			Blz. 86
		
			
			3.5 Ontwikkelen: Ontwikkelopgave en Veenweideprogramma
		
			
	- 
			Blz. 87
		
			
			3.5.1 Realisatie Natuurnetwerk Nederland
		
	
- 
			Blz. 88
		
			
			3.5.2 Gebiedsprogramma Veenweidegebied
		
	
- 
			Blz. 89
		
			
			3.5.3 Afronding natuuropgave pMJP-projecten
		
	
 
 
- 
			Blz. 90
		
			
			Financiën
		
	
 
- 
			Blz. 91
		
			
			Kerntaak 4: Mobiliteit
		
			
	- 
			Blz. 92
		
			
			Dit is hoe wij denken
		
	
- 
			Blz. 93
		
			
			Overijssel in cijfers
		
	
- 
			Blz. 94
		
			
			Dit is wat wij doen
		
			
	- 
			Blz. 95
		
			
			4.1 Slimme combinatie van systemen en netwerken
		
			
	- 
			Blz. 96
		
			
			4.1.1 Beleidsontwikkeling mobiliteit
		
	
- 
			Blz. 97
		
			
			4.1.2 Regionale Mobiliteitsaanpak
		
	
- 
			Blz. 98
		
			
			4.1.3 Slim inzetten van systemen en netwerken
		
	
- 
			Blz. 99
		
			
			4.1.4 Slimmer maken van systemen en netwerken
		
	
 
- 
			Blz. 100
		
			
			4.2 Toekomstbestendig en duurzaam openbaar vervoer
		
			
	- 
			Blz. 101
		
			
			4.2.1 Transities Openbaar Vervoer
		
	
- 
			Blz. 102
		
			
			4.2.2 Verduurzamen spoorlijnen
		
	
- 
			Blz. 103
		
			
			4.2.3 Concessie- en contractmanagement van bus en trein
		
	
- 
			Blz. 104
		
			
			4.2.4 Verbeteren infrastructuur openbaar vervoer
		
	
- 
			Blz. 105
		
			
			4.2.5 Spoor Zwolle - Kampen
		
	
- 
			Blz. 106
		
			
			4.2.6 Spoor Zwolle - Enschede
		
	
 
- 
			Blz. 107
		
			
			4.3 Vaker op de fiets
		
			
	- 
			Blz. 108
		
			
			4.3.1 Stimuleren fietsgebruik
		
	
- 
			Blz. 109
		
			
			4.3.2 Goed en veilig fietsnetwerk
		
	
 
- 
			Blz. 110
		
			
			4.4 Robuuste, slimme en duurzame logistiek
		
			
	- 
			Blz. 111
		
			
			4.4.1 Port of Logistics Overijssel (POLO)
		
	
- 
			Blz. 112
		
			
			4.4.2 Slimme logistiek (Smart Logistics)
		
	
- 
			Blz. 113
		
			
			4.4.3 Verduurzaming goederenvervoer Green deal Binnenvaart
		
	
- 
			Blz. 114
		
			
			4.4.4 Robuust goederenvervoer netwerk
		
	
 
- 
			Blz. 115
		
			
			4.5 Iedereen elke dag veilig thuis
		
			
	- 
			Blz. 116
		
			
			4.5.1 Infrastructurele maatregelen verkeersveiligheid
		
	
- 
			Blz. 117
		
			
			4.5.2 Educatie en voorlichting verkeersveiligheid
		
	
 
- 
			Blz. 118
		
			
			4.6 Goede bereikbaarheid voor wegverkeer
		
			
	- 
			Blz. 119
		
			
			4.6.1 A1
		
	
- 
			Blz. 120
		
			
			4.6.10 Infrastructurele maatregelen bereikbaarheid
		
	
- 
			Blz. 121
		
			
			4.6.2 A28
		
	
- 
			Blz. 122
		
			
			4.6.3 N35 – Lopende projecten
		
	
- 
			Blz. 123
		
			
			4.6.4 N35 – Marsroute
		
	
- 
			Blz. 124
		
			
			4.6.5 N50
		
	
- 
			Blz. 125
		
			
			4.6.6 N307
		
	
- 
			Blz. 126
		
			
			4.6.7 Vechtdalverbinding (N340/N377 en N48)
		
	
- 
			Blz. 127
		
			
			4.6.8 N348 Raalte-Ommen (1e en 2e fase)
		
	
- 
			Blz. 128
		
			
			4.6.9 Verkenning, planstudies en realisatie overige projecten
		
	
 
- 
			Blz. 129
		
			
			4.7 Goed functionerende provinciale infrastructuur
		
			
	- 
			Blz. 130
		
			
			4.7.1 Beheer provinciale infrastructuur
		
	
- 
			Blz. 131
		
			
			4.7.2 Groot onderhoud provinciale infrastructuur
		
	
- 
			Blz. 132
		
			
			4.7.3 Vervangen provinciale infrastructuur
		
	
 
 
- 
			Blz. 133
		
			
			Financiën
		
	
 
- 
			Blz. 134
		
			
			Kerntaak 5: Regionale economie
		
			
	- 
			Blz. 135
		
			
			Dit is hoe wij denken
		
	
- 
			Blz. 136
		
			
			Overijssel in cijfers
		
	
- 
			Blz. 137
		
			
			Dit is wat wij doen
		
			
	- 
			Blz. 138
		
			
			5.1 Arbeidsmarkt en onderwijs in verbinding
		
			
	- 
			Blz. 139
		
			
			5.1.1 Arbeidsmarkt en onderwijs
		
	
 
- 
			Blz. 140
		
			
			5.2 Regiodeals
		
			
	- 
			Blz. 141
		
			
			5.2.1 Regio Deal Twente
		
	
- 
			Blz. 142
		
			
			5.2.2 Human Capital Agenda Regio Zwolle
		
	
- 
			Blz. 143
		
			
			5.2.3 Cleantech Regio
		
	
- 
			Blz. 144
		
			
			5.2.4 Meerjarenprogramma Leefbaar Giethoorn
		
	
 
- 
			Blz. 145
		
			
			5.3 Aantrekkelijke vestigingslocatie
		
			
	- 
			Blz. 146
		
			
			5.3.1 Werklocaties: basis op orde
		
	
- 
			Blz. 147
		
			
			5.3.2 Bestaande werklocaties
		
	
- 
			Blz. 148
		
			
			5.3.3 Topwerklocaties
		
	
- 
			Blz. 149
		
			
			5.3.4 Internationaliseren
		
	
 
- 
			Blz. 150
		
			
			5.4 Vrijetijdseconomie als banenmotor
		
			
	- 
			Blz. 151
		
			
			5.4.1 Gastvrij Overijssel
		
	
- 
			Blz. 152
		
			
			5.4.2 Festivals en evenementen
		
	
 
- 
			Blz. 153
		
			
			5.5 Innovatief bedrijfsleven
		
			
	- 
			Blz. 154
		
			
			5.5.1 Basisinfrastructuur en innovatie
		
	
- 
			Blz. 155
		
			
			5.5.2 Bevorderen innovatie en ondernemerschap
		
	
- 
			Blz. 156
		
			
			5.5.3 Europese programma’s
		
	
- 
			Blz. 157
		
			
			5.5.4 Verstrekken risicokapitaal
		
	
 
 
- 
			Blz. 158
		
			
			Financiën
		
	
 
- 
			Blz. 159
		
			
			Kerntaak 6: Cultuur en sociale kwaliteit
		
			
	- 
			Blz. 160
		
			
			Dit is hoe wij denken
		
	
- 
			Blz. 161
		
			
			Overijssel in cijfers
		
	
- 
			Blz. 162
		
			
			Dit is wat wij doen
		
			
	- 
			Blz. 163
		
			
			6.1 Duurzaam en beleefbaar cultureel erfgoed
		
			
	- 
			Blz. 164
		
			
			6.1.1 Archeologische vondsten: bewaren, delen en vertellen
		
	
- 
			Blz. 165
		
			
			6.1.2 Samen werken aan toekomstbestendig erfgoed
		
	
- 
			Blz. 166
		
			
			6.1.3 Het verhaal van Overijssel vertellen
		
	
 
- 
			Blz. 167
		
			
			6.2 Hoogwaardig(e) culturele infrastructuur en cultuuraanbod
		
			
	- 
			Blz. 168
		
			
			6.2.1 Een basis voor cultureel aanbod
		
	
- 
			Blz. 169
		
			
			6.2.2 Cultureel aanbod vernieuwen en ontwikkelen
		
	
 
- 
			Blz. 170
		
			
			6.3 Cultuureducatie en cultuurparticipatie en kansen voor talentvolle makers
		
			
	- 
			Blz. 171
		
			
			6.3.1 Cultuur is jong geleerd
		
	
- 
			Blz. 172
		
			
			6.3.2 Meedoen is de kunst
		
	
- 
			Blz. 173
		
			
			6.3.3 Talent heeft de toekomst
		
	
 
- 
			Blz. 174
		
			
			6.4 Toekomstbestendig Overijssels bibliothekennetwerk
		
			
	- 
			Blz. 175
		
			
			6.4.1 Bibliotheek: een leven lang lezen en leren
		
	
 
- 
			Blz. 176
		
			
			6.5 Vitale en gezonde Overijsselaars
		
			
	- 
			Blz. 177
		
			
			6.5.1 Overijsselaars bewegen hun Leven lang
		
	
- 
			Blz. 178
		
			
			6.5.2 Iedereen doet mee
		
	
- 
			Blz. 179
		
			
			6.5.3 Veilig jezelf kunnen zijn
		
	
 
- 
			Blz. 180
		
			
			6.6 Sterk zelforganiserend vermogen
		
			
	- 
			Blz. 181
		
			
			6.6.1 Nieuwe diensten, voorzieningen en activiteiten
		
	
- 
			Blz. 182
		
			
			6.6.2 Ondersteunen inzet vrijwilligers
		
	
 
 
- 
			Blz. 183
		
			
			Financiën
		
	
 
- 
			Blz. 184
		
			
			Kerntaak 7: Kwaliteit openbaar bestuur
		
			
	- 
			Blz. 185
		
			
			Dit is hoe wij denken
		
	
- 
			Blz. 186
		
			
			Overijssel in cijfers
		
	
- 
			Blz. 187
		
			
			Beleidsdoelen
		
			
	- 
			Blz. 188
		
			
			7.1 Goed openbaar bestuur in Overijssel
		
			
	- 
			Blz. 189
		
			
			7.1.1 Bestuurlijke inrichting en samenwerking
		
	
- 
			Blz. 190
		
			
			7.1.2 Interbestuurlijk toezicht
		
	
- 
			Blz. 191
		
			
			7.1.3 Financieel toezicht
		
	
- 
			Blz. 192
		
			
			7.1.4 Archieftoezicht
		
	
- 
			Blz. 193
		
			
			7.1.5 Ondermijning
		
	
- 
			Blz. 194
		
			
			7.1.6 (Rijks)taken Commissaris van de Koning
		
	
 
- 
			Blz. 195
		
			
			7.2 Wendbaar en eigentijds openbaar bestuur
		
			
	- 
			Blz. 196
		
			
			7.2.1 Kennisontwikkeling en -deling
		
	
- 
			Blz. 197
		
			
			7.2.2 Trendbureau Overijssel
		
	
- 
			Blz. 198
		
			
			7.2.3 Digitale overheid, datastrategie en data-analyse
		
	
- 
			Blz. 199
		
			
			7.2.4 Eigentijdse invulling participatie
		
	
 
- 
			Blz. 200
		
			
			7.3 Effectief eigen bestuur
		
			
	- 
			Blz. 201
		
			
			7.3.1 Samenwerking met partners
		
	
- 
			Blz. 202
		
			
			7.3.2 Lobby en relatiebeheer
		
	
- 
			Blz. 203
		
			
			7.3.3 Communicatiebeleid
		
	
- 
			Blz. 204
		
			
			7.3.4 Bezwaar en beroep
		
	
- 
			Blz. 205
		
			
			7.3.5 Verstevigen samenspel PS-GS
		
	
 
 
- 
			Blz. 206
		
			
			Financiën
		
	
 
- 
			Blz. 207
		
			
			Overhead, financiering en dekkingsmiddelen
		
			
	- 
			Blz. 208
		
			
			Financiën
		
	
 
 
- 
			Blz. 209
		
			
			Paragrafen
		
			
	- 
			Blz. 210
		
			
			Provinciale heffingen
		
			
	- 
			Blz. 211
		
			
			Dit is hoe wij denken
		
	
- 
			Blz. 212
		
			
			Dit is wat wij doen
		
	
- 
			Blz. 213
		
			
			Provinciale heffingen
		
	
- 
			Blz. 214
		
			
			Toelichting opbrengsten heffingen
		
	
- 
			Blz. 215
		
			
			Kwijtscheldingsbeleid
		
	
- 
			Blz. 216
		
			
			Opcenten motorrijtuigenbelasting per provincie
		
	
- 
			Blz. 217
		
			
			Kostendekkenheid heffingen
		
	
 
- 
			Blz. 218
		
			
			Weerstandsvermogen
		
			
	- 
			Blz. 219
		
			
			Dit is hoe wij denken
		
	
- 
			Blz. 220
		
			
			Dit is wat wij doen
		
	
- 
			Blz. 221
		
			
			Benodigde weerstandscapaciteit
		
	
- 
			Blz. 222
		
			
			Grootste risico's weerstandscapaciteit
		
	
- 
			Blz. 223
		
			
			Beschikbare weerstandscapaciteit
		
	
- 
			Blz. 224
		
			
			Ratio weerstandsvermogen
		
	
- 
			Blz. 225
		
			
			Financiele kengetallen
		
	
- 
			Blz. 226
		
			
			Definities kengetallen
		
	
 
- 
			Blz. 227
		
			
			Kapitaalgoederen
		
			
	- 
			Blz. 228
		
			
			Dit is hoe wij denken
		
	
- 
			Blz. 229
		
			
			Provinciale infrastructuur
		
	
- 
			Blz. 230
		
			
			Areaalgegevens en kwaliteitsniveau provinciale infrastructuur
		
	
- 
			Blz. 231
		
			
			Provinciale gebouwen
		
	
 
- 
			Blz. 232
		
			
			Financiering
		
			
	- 
			Blz. 233
		
			
			Dit is hoe wij denken
		
	
- 
			Blz. 234
		
			
			Ontwikkeling liquiditeitspositie
		
	
- 
			Blz. 235
		
			
			Renteschema
		
	
- 
			Blz. 236
		
			
			Schatkistbankieren
		
	
- 
			Blz. 237
		
			
			Lenen aan decentrale overheden
		
	
- 
			Blz. 238
		
			
			Hybride kapitaal
		
	
- 
			Blz. 239
		
			
			Financiële risico's
		
	
- 
			Blz. 240
		
			
			Obligatieportefeuille
		
	
- 
			Blz. 241
		
			
			EMU saldo
		
	
 
- 
			Blz. 242
		
			
			Bedrijfsvoering
		
			
	- 
			Blz. 243
		
			
			Dit is hoe wij denken
		
	
- 
			Blz. 244
		
			
			Dit is wat wij doen
		
	
- 
			Blz. 245
		
			
			Actualiteiten
		
	
 
- 
			Blz. 246
		
			
			Verbonden Partijen
		
			
	- 
			Blz. 247
		
			
			Dit is hoe wij denken
		
	
- 
			Blz. 248
		
			
			Dit is wat wij doen
		
	
- 
			Blz. 249
		
			
			Risico's
		
	
- 
			Blz. 250
		
			
			Lijst verbonden partijen
		
	
- 
			Blz. 251
		
			
			Bedrijfsvoeringsorganisatie Shared Service Centrum ONS
		
	
- 
			Blz. 252
		
			
			Area Development Twente (ADT / TBT)
		
	
- 
			Blz. 253
		
			
			Omgevingsdienst IJsselland
		
	
- 
			Blz. 254
		
			
			Omgevingsdienst Twente
		
	
- 
			Blz. 255
		
			
			Regionaal Bedrijventerrein Twente (RBT)
		
	
- 
			Blz. 256
		
			
			Bank Nederlandse Gemeenten (BNG)
		
	
- 
			Blz. 257
		
			
			CBL Vennootschap
		
	
- 
			Blz. 258
		
			
			Decentrale OV-Autoriteiten (DOVA)
		
	
- 
			Blz. 259
		
			
			CSV Amsterdam
		
	
- 
			Blz. 260
		
			
			Energiefonds Overijssel
		
	
- 
			Blz. 261
		
			
			Enexis Holding
		
	
- 
			Blz. 262
		
			
			Herstructureringsmaatschappij Overijssel (HMO)
		
	
- 
			Blz. 263
		
			
			Houdstermaatschappij Fondsen Overijssel (HFO)
		
	
- 
			Blz. 264
		
			
			Ontwikkelingsmaatschappij Oost NL
		
	
- 
			Blz. 265
		
			
			Publiek Belang Elektriciteitsproductie (PBE)
		
	
- 
			Blz. 266
		
			
			Vitens
		
	
- 
			Blz. 267
		
			
			Vordering Enexis
		
	
- 
			Blz. 268
		
			
			Wadinko
		
	
- 
			Blz. 269
		
			
			Interprovinciaal Overleg (IPO)
		
	
- 
			Blz. 270
		
			
			Fonds nazorg gesloten stortplaatsen (Nazorgfonds)
		
	
- 
			Blz. 271
		
			
			Financieel overzicht verbonden partijen
		
	
 
- 
			Blz. 272
		
			
			Grondbeleid
		
			
	- 
			Blz. 273
		
			
			Dit is hoe wij denken
		
	
- 
			Blz. 274
		
			
			Dit is wat wij doen
		
	
- 
			Blz. 275
		
			
			Verloopoverzicht grondbezit
		
	
 
 
- 
			Blz. 276
		
			
			Financiën
		
			
	- 
			Blz. 277
		
			
			Budgettair perspectief
		
			
	- 
			Blz. 278
		
			
			Inleiding
		
	
- 
			Blz. 279
		
			
			Budgettair perspectief 2020 - 2023
		
	
- 
			Blz. 280
		
			
			Mutaties budgettair perspectief
		
	
 
- 
			Blz. 281
		
			
			Meerjarig overzicht van baten en lasten
		
			
	- 
			Blz. 282
		
			
			Inleiding
		
	
- 
			Blz. 283
		
			
			Saldo baten en lasten kerntaken
		
	
- 
			Blz. 284
		
			
			Saldo baten en lasten overig
		
	
- 
			Blz. 285
		
			
			Saldo baten en lasten totaal
		
	
- 
			Blz. 286
		
			
			Toevoegingen en onttrekkingen aan reserves
		
	
- 
			Blz. 287
		
			
			Geraamd resultaat
		
	
- 
			Blz. 288
		
			
			Uitsplitsing algemene dekkingsmiddelen
		
	
 
- 
			Blz. 289
		
			
			Structurele en incidentele baten en lasten
		
			
	- 
			Blz. 290
		
			
			Inleiding en spelregels
		
	
- 
			Blz. 291
		
			
			Structurele en incidentele baten en lasten
		
	
- 
			Blz. 292
		
			
			Structurele onttrekkingen en toevoegingen aan reserves
		
	
 
- 
			Blz. 293
		
			
			Balans
		
			
	- 
			Blz. 294
		
			
			Inleiding
		
	
- 
			Blz. 295
		
			
			Overzicht balans - activa
		
	
- 
			Blz. 296
		
			
			Toelichtingen mutaties activa 2020
		
	
- 
			Blz. 297
		
			
			Overzicht balans - passiva
		
	
- 
			Blz. 298
		
			
			Toelichtingen mutaties passiva 2020
		
	
 
- 
			Blz. 299
		
			
			Reserves, voorzieningen en doeluitkeringen
		
			
	- 
			Blz. 300
		
			
			Inleiding
		
	
- 
			Blz. 301
		
			
			Spelregels
		
	
- 
			Blz. 302
		
			
			Reserves
		
	
- 
			Blz. 303
		
			
			Voorzieningen
		
	
- 
			Blz. 304
		
			
			Doeluitkeringen
		
	
 
- 
			Blz. 305
		
			
			Personeelsgebonden lasten
		
			
	- 
			Blz. 306
		
			
			Ontwikkelingen
		
	
- 
			Blz. 307
		
			
			Salarissen en personeelsgebonden kosten
		
	
- 
			Blz. 308
		
			
			Formatieontwikkeling
		
	
 
 
- 
			Blz. 309
		
			
			Organisatie
		
			
	- 
			Blz. 310
		
			
			Organisatie
		
			
	- 
			Blz. 311
		
			
			Provinciale staten
		
	
- 
			Blz. 312
		
			
			Gedeputeerde staten
		
	
- 
			Blz. 313
		
			
			Ambtelijke organisatie
		
	
 
 
- 
			Blz. 314
		
			
			Bijlagen
		
			
	- 
			Blz. 315
		
			
			Bijlagen
		
			
	- 
			Blz. 316
		
			
			Inleiding
		
	
- 
			Blz. 317
		
			
			Bijlage Kwaliteit van Overijssel
		
	
- 
			Blz. 318
		
			
			Bijlage Meerjarenuitvoeringsprogramma provinciale wegen
		
	
- 
			Blz. 319
		
			
			Bijlage Investeringsprojecten (water)wegen en kunstwerken
		
	
- 
			Blz. 320
		
			
			Financieel bijlagenboek
		
	
- 
			Blz. 321
		
			
			Verplichte beleidskengetallen BBV
		
	
 
 
- 
		
			
			Prestaties
		
	
- 
		
			
			Overzicht
		
	
- 
		
			
			Zoeken
		
	
- 
		
			
			Publicatie bijlagen
		
	
- 
		
			
			Contact
		
	
- 
		
			
			PrivacyStatement
		
	
- 
		
			
			Sitemap