-
Blz. 1
Jaarverslag 2024
-
Blz. 2
Jaarrekening 2024
-
Blz. 3
Kerntaken
-
Blz. 4
Inleidende samenvatting
-
Blz. 5
De schouders eronder
-
Blz. 6
Ons platteland, landbouw en natuur
-
Blz. 7
Ons water- en energiesysteem
-
Blz. 8
Onze woningen, bereikbaarheid en ruimte
-
Blz. 9
Onze economie
-
Blz. 10
Onze sociale samenleving
-
Blz. 11
Statenvoorstel
-
Blz. 12
Kerntaak 1: Ruimtelijke ordening en waterbeheer
-
Blz. 13
Dit is hoe wij denken
-
Blz. 14
Overijssel in cijfers
-
Blz. 15
Dit is wat wij doen
-
Blz. 16
1.1 Een goede ruimtelijke ordening op en onder de grond
-
Blz. 17
1.1.1 Vastleggen en waarborgen actueel ruimtelijk- en waterbeleid
-
Blz. 18
1.1.2 Uitvoering van ons ruimtelijk- en waterbeleid
-
Blz. 19
1.1.5 Implementatie Omgevingswet
-
Blz. 20
1.2 Schoon en voldoende (drink)water en veilig tegen overstromingen
-
Blz. 21
1.2.1 Werken aan een klimaatrobuust en veilig water- en bodemsysteem
-
Blz. 22
1.2.2 Samen werken aan klimaatadaptatie en waterbeheer
-
Blz. 23
1.2.3 Werken aan voldoende schone drinkwaterbronnen nu en in de toekomst
-
Blz. 24
1.2.5 Vergunningverlening, toezicht en handhaving water
-
Blz. 25
1.2.7 IJsseldelta programma
-
Blz. 26
1.3 Woningbouwontwikkelingen die aansluiten bij de regionale vraag
-
Blz. 27
1.3.1 Ontwikkelen en uitvoeren woonagenda's
-
Blz. 28
1.3.2 Toekomstbestendig maken van de woningvoorraad
-
Blz. 29
1.3.3 Investeren in de woningmarkt
-
Blz. 30
1.4 Ruimtelijke ontwikkelingen met meerwaarde voor de omgeving
-
Blz. 31
1.4.1 Werken aan een klimaat adaptieve inrichting in 2050
-
Blz. 32
1.4.2 Investeringsprogramma Ruimte Wonen Retail
-
Blz. 33
1.4.3 Actieplan Leefbaar Platteland
-
Blz. 34
1.4.4 Ondergrondse verkabeling van hoogspanningsleidingen
-
Blz. 35
1.5 Effectieve inzet grondbeleid voor provinciale doelen, projecten en programma’s
-
Blz. 36
1.5.1 Inzetten grondbeleidsinstrumentarium
-
Blz. 37
Risico's
-
Blz. 38
Financiën
-
Blz. 39
Voorgestelde begrotingswijzigingen
-
Blz. 40
Doorgevoerde begrotingswijzigingen
-
Blz. 41
Kerntaak 2: Milieu en energie
-
Blz. 42
Dit is hoe wij denken
-
Blz. 43
Overijssel in cijfers
-
Blz. 44
Dit is wat wij doen
-
Blz. 45
2.1 De kwaliteit van bodem, lucht, geluid en milieu(veiligheid) voldoet aan wettelijke eisen
-
Blz. 46
2.1.1 Beleidsontwikkeling en kaderstelling milieu en gezondheid
-
Blz. 47
2.1.2 Vergunningverlening, toezicht en handhaving milieu
-
Blz. 48
2.1.3 Ondersteunen en (laten) uitvoeren van milieueffectrapportages / duurzaamheidsrapportages (plan MER)
-
Blz. 49
2.1.4 Monitoring en evaluatie milieu en gezondheid
-
Blz. 50
2.2 Milieuproblemen zijn gesaneerd of beheerst
-
Blz. 51
2.2.1 Sanering en beheersing (asbest) verontreinigde bodemlocaties
-
Blz. 52
2.2.2 Stimuleren van het verwijderen van asbestdaken
-
Blz. 53
2.2.3 Beheer nazorgfonds
-
Blz. 54
2.3 Een robuust en duurzaam energiesysteem
-
Blz. 55
2.3.1 Stimuleren van energiebesparende maatregelen en de opwekking van hernieuwbare energie
-
Blz. 56
2.3.2 Financieren van projecten door Energiefonds Overijssel
-
Blz. 57
2.3.3 Realiseren van een betrouwbaar, betaalbaar en duurzaam regionaal energienetwerk (deelneming Enexis)
-
Blz. 58
2.4 Een duurzaam landelijk gebied
-
Blz. 59
2.4.1 Programma Toekomstgerichte erven
-
Blz. 60
Risico's
-
Blz. 61
Financiën
-
Blz. 62
Voorgestelde begrotingswijzigingen
-
Blz. 63
Doorgevoerde begrotingswijzigingen
-
Blz. 64
Kerntaak 3: Vitaal platteland
-
Blz. 65
Dit is hoe wij denken
-
Blz. 66
Overijssel in cijfers
-
Blz. 67
Dit is wat wij doen
-
Blz. 68
3.1 Beschermen: behouden en vergroten van biodiversiteit
-
Blz. 69
3.1.1 Beleidsontwikkeling en kaderstelling natuur en landschap
-
Blz. 70
3.1.2 Vergunningverlening, toezicht en handhaving natuur en landschap
-
Blz. 71
3.1.3 Opstellen en actualisatie beheerplannen Natura2000
-
Blz. 72
3.1.4 Beheer natuurterreinen
-
Blz. 73
3.1.5 Beheer natuurwaarden in agrarisch gebied
-
Blz. 74
3.1.6 Projecten voor verbeteren biodiversiteit
-
Blz. 75
3.1.7 Monitoring en evaluatie natuur en landschap
-
Blz. 76
3.2 Beleven: een versterkte verbondenheid van mensen met natuur
-
Blz. 77
3.2.1 Beheer landschap
-
Blz. 78
3.2.2 Projecten die een natuurinclusieve samenleving bevorderen
-
Blz. 79
3.3 Benutten: een duurzaam samengaan van mensen met natuur
-
Blz. 80
3.3.1 Beleidsontwikkeling stikstof
-
Blz. 81
3.3.2 Nationale parken
-
Blz. 82
3.3.4 Faunabeheer
-
Blz. 83
3.3.5 Invasieve exoten
-
Blz. 84
3.4 Ontwikkelen: een toekomstbestendig landbouw- en voedselsysteem
-
Blz. 85
3.4.1 Beleidsontwikkeling verduurzaming landbouw
-
Blz. 86
3.4.2 Innovatieprogramma Agro&Food
-
Blz. 87
3.4.3 Landbouwstructuurversterking
-
Blz. 88
3.5 Ontwikkelen: Transitie naar een toekomstbestendig landelijk gebied
-
Blz. 89
3.5.1 Realisatie Natuurnetwerk Nederland
-
Blz. 90
3.5.2 Gebiedsgerichte Aanpak Noordwest Overijssel
-
Blz. 91
3.5.3 Afronding natuuropgave pMJP-projecten
-
Blz. 92
3.5.4 Aanpak PAS melders
-
Blz. 93
3.5.5 Bossenstrategie en boscompensatie
-
Blz. 94
3.5.6 Provinciaal programma landelijk gebied
-
Blz. 95
Risico's
-
Blz. 96
Financiën
-
Blz. 97
Voorgestelde begrotingswijzigingen
-
Blz. 98
Doorgevoerde begrotingswijzigingen
-
Blz. 99
Kerntaak 4: Mobiliteit
-
Blz. 100
Dit is hoe wij denken
-
Blz. 101
Overijssel in cijfers
-
Blz. 102
Dit is wat wij doen
-
Blz. 103
4.1 Slimme combinatie van systemen en netwerken
-
Blz. 104
4.1.1 Beleidsontwikkeling mobiliteit
-
Blz. 105
4.1.2 Regionale Mobiliteitsaanpak
-
Blz. 106
4.1.3 Slim inzetten van duurzame systemen en netwerken
-
Blz. 107
4.1.5 Mobiliteitshubs
-
Blz. 108
4.2 Toekomstbestendig en duurzaam openbaar vervoer
-
Blz. 109
4.2.1 Transities Openbaar Vervoer
-
Blz. 110
4.2.2 Verduurzamen spoorlijnen
-
Blz. 111
4.2.3 Concessie- en contractmanagement van bus en trein
-
Blz. 112
4.2.4 Verbeteren infrastructuur openbaar vervoer
-
Blz. 113
4.2.6 Spoor Zwolle - Enschede
-
Blz. 114
4.3 Vaker op de fiets
-
Blz. 115
4.3.1 Stimuleren fietsgebruik
-
Blz. 116
4.4 Robuuste, slimme en duurzame logistiek
-
Blz. 117
4.4.1 Logistics Overijssel
-
Blz. 118
4.4.2 Slimme logistiek (Smart Logistics)
-
Blz. 119
4.4.3 Verduurzaming goederenvervoer
-
Blz. 120
4.4.4 Robuust goederenvervoer netwerk
-
Blz. 121
4.5 Iedereen elke dag veilig thuis
-
Blz. 122
4.5.1 Infrastructurele maatregelen verkeersveiligheid
-
Blz. 123
4.5.2 Educatie en voorlichting verkeersveiligheid
-
Blz. 124
4.6 Goede bereikbaarheid voor wegverkeer
-
Blz. 125
4.6.1 A1
-
Blz. 126
4.6.2 A28
-
Blz. 127
4.6.3 N35 – Lopende projecten
-
Blz. 128
4.6.4 N35 – Marsroute
-
Blz. 129
4.6.5 N50
-
Blz. 130
4.6.6 N307
-
Blz. 131
4.6.7 Vechtdalverbinding (N340/N377 en N48)
-
Blz. 132
4.6.9 Verkenning, planstudies en realisatie overige projecten
-
Blz. 133
4.6.10 Infrastructurele maatregelen bereikbaarheid
-
Blz. 134
4.6.12 Vloedbeltverbinding
-
Blz. 135
4.6.13 N35 Knooppunt Raalte
-
Blz. 136
4.7 Goed functionerende provinciale infrastructuur
-
Blz. 137
4.7.1 Beheer provinciale infrastructuur
-
Blz. 138
4.7.2 Groot onderhoud provinciale infrastructuur
-
Blz. 139
4.7.3 Vervangen provinciale infrastructuur
-
Blz. 140
4.7.4 Aanpak schades langs Kanaal Almelo de Haandrik
-
Blz. 141
4.7.5 Zwartewaterbrug Hasselt
-
Blz. 142
Risico's
-
Blz. 143
Financiën
-
Blz. 144
Voorgestelde begrotingswijzigingen
-
Blz. 145
Doorgevoerde begrotingswijzigingen
-
Blz. 146
Kerntaak 5: Regionale economie
-
Blz. 147
Dit is hoe wij denken
-
Blz. 148
Overijssel in cijfers
-
Blz. 149
Dit is wat wij doen
-
Blz. 150
5.1 Arbeidsmarkt en onderwijs in verbinding
-
Blz. 151
5.1.1 Arbeidsmarkt en onderwijs
-
Blz. 152
5.2 Regiodeals
-
Blz. 153
5.2.1 Regio Deals Twente en Zuid- en Oost-Drenthe
-
Blz. 154
5.2.2 Regio Deal Zwolle
-
Blz. 155
5.2.3 Stedendriehoek "Cleantech"
-
Blz. 156
5.2.4 Meerjarenprogramma Leefbaar Giethoorn
-
Blz. 157
5.2.5 Nationaal Groeifonds
-
Blz. 158
5.3 Aantrekkelijke vestigingslocatie
-
Blz. 159
5.3.1 Werklocaties: basis op orde
-
Blz. 160
5.3.2 Werklocaties provinciale participaties
-
Blz. 161
5.3.3 Topwerklocaties
-
Blz. 162
5.3.4 Internationaliseren
-
Blz. 163
5.4 Vrijetijdseconomie als banenmotor
-
Blz. 164
5.4.1 Gastvrij Overijssel
-
Blz. 165
5.4.2 Festivals en evenementen
-
Blz. 166
5.5 Krachtig MKB
-
Blz. 167
5.5.1 Basisinfrastructuur
-
Blz. 168
5.5.2 Bevorderen innovatie en ondernemerschap
-
Blz. 169
5.5.3 Europese programma’s
-
Blz. 170
5.5.4 Verstrekken risicokapitaal
-
Blz. 171
5.5.5 Circulaire economie
-
Blz. 172
Risico's
-
Blz. 173
Financiën
-
Blz. 174
Voorgestelde begrotingswijzigingen
-
Blz. 175
Doorgevoerde begrotingswijzigingen
-
Blz. 176
Kerntaak 6: Cultuur en sociale kwaliteit
-
Blz. 177
Dit is hoe wij denken
-
Blz. 178
Overijssel in cijfers
-
Blz. 179
Dit is wat wij doen
-
Blz. 180
6.1 Cultureel erfgoed met waarde voor de toekomst
-
Blz. 181
6.1.1 Materieel erfgoed
-
Blz. 182
6.1.2 Immaterieel erfgoed
-
Blz. 183
6.2 Breed en professioneel cultureel aanbod
-
Blz. 184
6.2.1 Een basis voor cultureel aanbod
-
Blz. 185
6.2.2 Cultureel aanbod vernieuwen en ontwikkelen
-
Blz. 186
6.3 Cultuur voor iedereen en kansen voor talent
-
Blz. 187
6.3.1 Cultuur is jong geleerd en meedoen is de kunst
-
Blz. 188
6.3.3 Talent heeft de toekomst
-
Blz. 189
6.4 Toekomstbestendige bibliotheken in Overijssel
-
Blz. 190
6.4.1 Een leven lang lezen èn leren
-
Blz. 191
6.5 Vitale en gezonde Overijsselaars die meer bewegen
-
Blz. 192
6.5.1 Overijsselaars bewegen een leven lang
-
Blz. 193
6.5.2 Iedereen doet mee
-
Blz. 194
6.5.4 Verbetering van gezondheid voor iedereen
-
Blz. 195
6.6 Een sterk zelforganiserend vermogen
-
Blz. 196
6.6.1 Duurzame en eigentijdse voorzieningen en diensten
-
Blz. 197
6.6.2 Versterking maatschappelijke initiatieven en inzet vrijwilligers
-
Blz. 198
Risico's
-
Blz. 199
Financiën
-
Blz. 200
Voorgestelde begrotingswijzigingen
-
Blz. 201
Doorgevoerde begrotingswijzigingen
-
Blz. 202
Kerntaak 7: Kwaliteit openbaar bestuur
-
Blz. 203
Dit is hoe wij denken
-
Blz. 204
Overijssel in cijfers
-
Blz. 205
Dit is wat wij doen
-
Blz. 206
7.1 Goed openbaar bestuur in Overijssel
-
Blz. 207
7.1.1 Bestuurlijke inrichting en samenwerking
-
Blz. 208
7.1.2 Interbestuurlijk toezicht
-
Blz. 209
7.1.5 Ondermijning
-
Blz. 210
7.1.6 (Rijks)taken Commissaris van de Koning
-
Blz. 211
7.2 Wendbaar en eigentijds openbaar bestuur
-
Blz. 212
7.2.1 Kennisontwikkeling en -deling
-
Blz. 213
7.2.2 Trendbureau Overijssel
-
Blz. 214
7.2.3 Digitale overheid, datastrategie en data-analyse
-
Blz. 215
7.2.4 Eigentijdse invulling participatie
-
Blz. 216
7.3 Effectief eigen bestuur
-
Blz. 217
7.3.1 Samenwerking met partners
-
Blz. 218
7.3.3 Communicatie
-
Blz. 219
7.3.4 Bezwaar en beroep
-
Blz. 220
7.3.5 Bestuur
-
Blz. 221
7.3.6 Provinciale Staten
-
Blz. 222
Risico's
-
Blz. 223
Financiën
-
Blz. 224
Voorgestelde begrotingswijzigingen
-
Blz. 225
Doorgevoerde begrotingswijzigingen
-
Blz. 226
Overhead, financiering en dekkingsmiddelen
-
Blz. 227
Overhead
-
Blz. 228
Financiering
-
Blz. 229
Dekkingsmiddelen
-
Blz. 230
Financiën
-
Blz. 231
Voorgestelde begrotingswijzigingen
-
Blz. 232
Doorgevoerde begrotingswijzigingen
-
Blz. 233
Paragrafen
-
Blz. 234
Duurzaamheidsparagraaf
-
Blz. 235
Dit is hoe wij denken
-
Blz. 236
Dit is wat wij doen
-
Blz. 237
Woon- werkverkeer
-
Blz. 238
Gas- en elektriciteitsverbruik Provinciehuis en steunpunten
-
Blz. 239
Provinciale heffingen
-
Blz. 240
Dit is hoe wij denken
-
Blz. 241
Dit is wat wij doen
-
Blz. 242
Provinciale heffingen
-
Blz. 243
Opcenten motorrijtuigenbelasting
-
Blz. 244
Opcenten motorrijtuigenbelasting per provincie
-
Blz. 245
Leges, precario en overige heffingen
-
Blz. 246
Toelichting leges, precario en overige heffingen
-
Blz. 247
Kwijtscheldingsbeleid
-
Blz. 248
Kostendekkenheid heffingen
-
Blz. 249
Weerstandsvermogen
-
Blz. 250
Dit is hoe wij denken
-
Blz. 251
Dit is wat wij doen
-
Blz. 252
Grootste risico's weerstandscapaciteit
-
Blz. 253
Benodigde weerstandscapaciteit
-
Blz. 254
Beschikbare weerstandscapaciteit
-
Blz. 255
Ratio weerstandsvermogen
-
Blz. 256
Financiele kengetallen
-
Blz. 257
Definities kengetallen
-
Blz. 258
Kapitaalgoederen
-
Blz. 259
Dit is hoe wij denken
-
Blz. 260
Provinciale infrastructuur
-
Blz. 261
Areaalgegevens en kwaliteitsniveau provinciale infrastructuur
-
Blz. 262
Provinciale gebouwen
-
Blz. 263
Investeringen
-
Blz. 264
Dit is hoe wij denken
-
Blz. 265
Dit is wat wij doen
-
Blz. 266
Financieel totaaloverzicht investeringen
-
Blz. 267
1. Uitbreidingsinvesteringen (voor perspectiefnota 2022)
-
Blz. 268
2. Vervangingsinvesteringen met maatschappelijk nut
-
Blz. 269
3. Vervangingsinvesteringen met economisch nut
-
Blz. 270
4. Uitbreidingsinvesteringen (na perspectiefnota 2022)
-
Blz. 271
5. Provinciale gebouwen
-
Blz. 272
Financiering
-
Blz. 273
Dit is hoe wij denken
-
Blz. 274
Liquiditeitspositie
-
Blz. 275
Obligatieportefeuille
-
Blz. 276
Uitgezette middelen vanuit de publieke taak
-
Blz. 277
Uitgezette middelen vanuit de treasury taak
-
Blz. 278
Beheersing renterisico's
-
Blz. 279
Renteresultaat
-
Blz. 280
EMU-saldo
-
Blz. 281
Bedrijfsvoering
-
Blz. 282
Dit is hoe wij denken
-
Blz. 283
Dit is wat wij doen
-
Blz. 284
Integriteit en fraude
-
Blz. 285
Rechtmatigheidsverantwoording
-
Blz. 286
Art. 217a onderzoeken
-
Blz. 287
Verbonden Partijen
-
Blz. 288
Dit is hoe wij denken
-
Blz. 289
Dit is wat wij doen
-
Blz. 290
Risico's
-
Blz. 291
Verbonden Partijen
-
Blz. 292
Gemeenschappelijke regelingen
-
Blz. 293
Bedrijfsvoeringsorganisatie Shared Service Centrum ONS (SSC ONS) (Zwolle)
-
Blz. 294
Openbaar lichaam Technology Base (Enschede)
-
Blz. 295
Openbaar lichaam Omgevingsdienst IJsselland (OD-IJ) (Zwolle)
-
Blz. 296
Openbaar lichaam Omgevingsdienst Twente (ODT) (Almelo)
-
Blz. 297
Openbaar lichaam Regionaal Bedrijventerrein Twente (RBT) (Almelo)
-
Blz. 298
Overige verbonden partijen
-
Blz. 299
Fonds nazorg gesloten stortplaatsen Overijssel (Nazorgfonds) (Zwolle)
-
Blz. 300
Stichtingen en verenigingen
-
Blz. 301
Interprovinciaal Overleg (IPO) (’s-Gravenhage)
-
Blz. 302
Vennootschappen en coöperaties
-
Blz. 303
BNG Bank N.V. (’s-Gravenhage)
-
Blz. 304
Coöperatie Samenwerkingsverband DOVA U.A. (Utrecht)
-
Blz. 305
CSV Amsterdam B.V. ('s Hertogenbosch)
-
Blz. 306
Energiefonds Overijssel B.V. (Zwolle)
-
Blz. 307
Enexis Holding N.V. (’s-Hertogenbosch)
-
Blz. 308
Herstructureringsmaatschappij Overijssel N.V. (Zwolle)
-
Blz. 309
Ontwikkelingsmaatschappij Oost NL (Apeldoorn)
-
Blz. 310
Publiek Belang Elektriciteitsproductie B.V. (’s-Hertogenbosch)
-
Blz. 311
Vitens N.V. (Zwolle)
-
Blz. 312
Wadinko N.V. (Zwolle)
-
Blz. 313
Innovatiefonds Overijssel I (Zwolle)
-
Blz. 314
SPV Hengelo B.V. (Enschede)
-
Blz. 315
Innovatiefonds Overijssel II (Zwolle)
-
Blz. 316
Financieel overzicht verbonden partijen
-
Blz. 317
Vervolg financieel overzicht verbonden partijen 2
-
Blz. 318
Vervolg financieel overzicht verbonden partijen 3
-
Blz. 319
Vervolg financieel overzicht verbonden partijen 4
-
Blz. 320
Grondbeleid
-
Blz. 321
Dit is hoe wij denken
-
Blz. 322
Dit is wat wij doen
-
Blz. 323
Verloopoverzicht grondbezit
-
Blz. 324
Algemene Reserve Grondzaken
-
Blz. 325
Meerjaren Investeringsprognose Grondbeleid 2024
-
Blz. 326
Openbaarheidsparagraaf
-
Blz. 327
Inleiding
-
Blz. 328
Actieve openbaarmaking
-
Blz. 329
Passieve openbaarmaking
-
Blz. 330
Jaarrekening
-
Blz. 331
Overzicht van baten en lasten
-
Blz. 332
Inleiding
-
Blz. 333
Saldo baten en lasten kerntaken
-
Blz. 334
Analyse begrotingsrechtmatigheid
-
Blz. 335
Saldo baten en lasten overig
-
Blz. 336
Uitsplitsing algemene dekkingsmiddelen
-
Blz. 337
Toevoegingen en onttrekkingen aan reserves
-
Blz. 338
Resultaat
-
Blz. 339
Analyse van het resultaat over 2024
-
Blz. 340
Resultaatoverzicht
-
Blz. 341
Analyse van het resultaat
-
Blz. 342
Specificatie van het resultaat
-
Blz. 343
Verklaring lagere besteding budgetten gedekt uit reserves
-
Blz. 344
Voordelen op structurele begrotingsposten
-
Blz. 345
Herhaalde resultaatbestemming
-
Blz. 346
Resultaatbestemmingen en begrotingswijzigingen
-
Blz. 347
Overzicht jaarrekeningresultaat 2017-2024
-
Blz. 348
Structurele en incidentele baten en lasten
-
Blz. 349
Inleiding en spelregels
-
Blz. 350
Structurele en incidentele lasten en baten
-
Blz. 351
Structurele onttrekkingen en toevoegingen aan reserves
-
Blz. 352
Balans
-
Blz. 353
Inleiding
-
Blz. 354
Balans
-
Blz. 355
Immateriële vaste activa
-
Blz. 356
Toelichting immateriële vaste activa
-
Blz. 357
Materiële vaste activa
-
Blz. 358
Toelichting materiële vaste activa
-
Blz. 359
Investeringskredieten voor activa
-
Blz. 360
Toelichting investeringskredieten voor activa
-
Blz. 361
Financiële vaste activa
-
Blz. 362
Toelichting financiële vaste activa
-
Blz. 363
Voorraden
-
Blz. 364
Toelichting voorraden
-
Blz. 365
Uitzettingen met een rentetypische looptijd korter dan 1 jaar
-
Blz. 366
Toelichting uitzettingen met een rentetypische looptijd korter dan 1 jaar
-
Blz. 367
Liquide middelen (kas- en banksaldi)
-
Blz. 368
Toelichting liquide middelen (kas- en banksaldi)
-
Blz. 369
Overlopende activa
-
Blz. 370
Toelichting overlopende activa
-
Blz. 371
Recht op verliescompensatie conform wet VpB
-
Blz. 372
Reserves
-
Blz. 373
Voorzieningen
-
Blz. 374
Vaste schulden met rentetypische looptijd van 1 jaar of langer
-
Blz. 375
Toelichting vaste schulden met een rentetypische looptijd van 1 jaar of langer
-
Blz. 376
Netto-vlottende schulden met rentetypische looptijd korter dan 1 jaar
-
Blz. 377
Toelichting netto-vlottende schulden met een rentetypische looptijd korter dan 1 jaar
-
Blz. 378
Overlopende passiva
-
Blz. 379
Toelichting overlopende passiva
-
Blz. 380
Doeluitkeringen
-
Blz. 381
Totaal doel- en specifieke uitkeringen
-
Blz. 382
Niet uit de balans blijkende verplichtingen
-
Blz. 383
Verstrekte borg- en garantstellingen
-
Blz. 384
Toelichting I: verstrekte borg- en garantstellingen
-
Blz. 385
Borgstellingen
-
Blz. 386
Toelichting borgstellingen
-
Blz. 387
Garantstellingen
-
Blz. 388
Toelichting garantstellingen
-
Blz. 389
Meerjarige financiële verplichtingen voortvloeiend uit langlopende overeenkomsten
-
Blz. 390
Subsidieverplichtingen
-
Blz. 391
Toelichting subsidieverplichtingen
-
Blz. 392
Overige niet in de balans opgenomen verplichtingen
-
Blz. 393
Landinrichting
-
Blz. 394
Technology base
-
Blz. 395
Garanties ten behoeve van bestuurders en commissarissen
-
Blz. 396
Personeelsgebonden lasten
-
Blz. 397
Salarissen en personeelsgebonden kosten
-
Blz. 398
Vergoedingen bestuur en voormalig personeel
-
Blz. 399
Medewerkers in loondienst
-
Blz. 400
Inhuur personeel
-
Blz. 401
WNT-norm
-
Blz. 402
Rechtmatigheidsverklaring GS
-
Blz. 403
Rechtmatigheidsverklaring
-
Blz. 404
Controleverklaring
-
Blz. 405
Controleverklaring accountant
-
Blz. 406
Controleverklaring
-
Blz. 407
Organisatie
-
Blz. 408
Organisatie
-
Blz. 409
Provinciale staten
-
Blz. 410
Gedeputeerde staten
-
Blz. 411
Ambtelijke organisatie
-
Prestaties
-
Overzicht
-
Zoeken
-
Publicatie bijlagen
-
Contact
-
PrivacyStatement
-
Sitemap